18 juni 2014

Scandic To Go

Vi har bokat in några nätter på Scandic Malmen  på söder  i Stockholm på semstern och de gånger man inte bor hos vänner tycker jag det det här hotellet är ett av de hotell i  Stockholm som  har ett riktigt bra läge.
Det ska också bli spännande att se om detta hotell renoverats lika fint som Scandic rubinen,  där jag låg över  för några veckor sen.

Foto : Pernilla / Piazzan
Det är jag och hon , världens finaste 11-åring,  som ska göra Stockholm några dagar och nu tar vi gärna emot tips på vad man kan tänkas tyckas om att göra när man är 11 år och besöker Stockholm.
Hör mer än gärna av er med  tips på aktiviteter, shopping m,m.

Och på tal om bra läge dök det upp ett litet tips i inboxen om Scandics satsning i sommar , ScandicTo Go.  Där man från den 17 juni kan boka mobila hotellrum på 18 kvm  med tillhörande terrass till den plats man önskar .Klicka in HÄR och läs mer om du är nyfiken. Funderar just var jag hade valt för plats om jag skulle placera ett mobilt hotellrum.




1 kommentar:

  1. Vad kul att göra Stockholm med en 11 åring tjej. Precis som min dotter. Ja när vi är där så är ju naturligtvis Hollister på Gallerian ett måste, likaså Zara, HM trend, Mathilde som ligger mitt emot Gallerian. Åhlens klädavd gillas också. Några tips från mig, hoppas du får fler.
    Kram Helena

    SvaraRadera