26 juli 2014

Hotell i Göteborg

Det där med boendet när man reser kan man ju välja utefter många olika perspektiv, men oftast tycker jag att det är främst läget och priset som blir betydelsefullt .

Jag fick ett lite mail häromdagen från Spar hotel  som har två prisvärda hotell här i Göteborg , ett som ligger väldigt centralt till i Gårda  och så har de ett hotell i gamla charmiga kvarteren Majorna och jag som ständigt får mail och förfrågningar om vad man kan hitta bra  boende till bra pris när man ska semestra i Göteborg tänkte  att jag passar på att tipsa och dela med mig till er här på bloggen. 

Så funderar ni på en tripp till Göteborg och var ni ska bo då så kan ni  klicka in HÄR  för mer information.



Ha nu en riktig fin helg.
…..
Kram
Pernilla



Detta är ett inlägg i samarbete med Spar hotel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar