18 juli 2014

Rum för Papper - Värt ett besök


Här kommer ännu ett litet tips på en butik som är värt ett litet besök om ni är i Göteborg. Inne i Viktoriapassagen ligger nämligen världens finaste lilla butik RUM FÖR PAPPER , där man hittar  massor av vackra papper, pappersboxar, fina pennor , anteckningsböcker  och annat man brukar hitta i en traditionell pappershandel.
Jag har själv en del anteckningsböcker och finare pennor härifrån och det om något tycker jag känns som en extra liten lyx. Faktiskt en bra present att ge bort för det är något man ofta inte köper själv.

Och häromdagen när jag var inne Viktoriapassagen för att handla hade man den här skyltningen i butiken .

Visst är den helt underbar ? 





Bilder : Pernilla  / Piazzan

……

Pernilla

2 kommentarer:


  1. Hej, jag råkade komma över din blogg och är så glad att du tycker om och har fotat så fint skyltningen jag gjorde åt rum för papper. Tack för ett härligt inlägg på din blogg! /Angelica Sollander

    SvaraRadera
  2. En fantastiskt fin skyltning du gjort Angelica Sollander ..ett nöje att fotografera och skriva om / Kram Pernilla

    SvaraRadera