20 januari 2015

PB HOME



Pb home är ett av mina egna favoritmärken vad det gäller inredning .Jag tycker deras produkter har en vacker design och här finner man saker som inte finns i andra butiker  utan som istället kan  bidra till att inreda ett hem så det blir personligt . Jag följer Pia, en av grundarna och ägarna  till Pb home på instagram där man ser hur hon ständigt är på resande fot  ute i världen för att uppdatera utbudet av produkter.

Och det är inte utan att jag  önskar att jag  hade ett helt hus som jag  kunde fylla med alla otroligt vackra korgarna, krukorna och möbler jag hittade i  Pb homes monter på Formex..









......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

3 kommentarer:

  1. Det är även ett favoritmärke här med. Korgarna du visade blev snabbt en favorit på mässan. Vad heter Pia/pbhome på instagram? Vore kul att se.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Så mycket snyggt! Åh den där mässan hade jag gärna besökt... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Wow vad mycket fint!! PB är ett av mina favvisar med:)
    Fina bilder!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera