15 mars 2015

Love is all you need


God eftermiddag ! hoppas allt är bra med er och att solen tittat fram även där ni befunnit er i helgen . Jag känner att min energin och lust till att ta tag i de där projekten man ständigt går och tänker på verkligen tar fart i takt med att ljuset kommer mer och mer för varje dag nu . Jag ska ta tag i och tvätta fönster nu efter att jag gjort det här inlägget och innan idag fick den fina postern från Team Hawaii tillsammans med nya vaser från danska Kähler hjälpa till att skapa vårkänsla här hemma . Vaser med väldigt fina ord på " LOVE IS ALL YOU NEED ".


…..
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN





1 kommentar:

  1. Har samma problem väntar på den där riktiga enerigikicken hoppas den kommer med solen... jag har i alla fall fått lite gjort idag. Så fina vaser med ett fint budskap. Kram Suss

    SvaraRadera