20 maj 2015

Remake



Det finns massor av bilder kvar att visa från trendutställningen på Lisebergs trädgårdsdagar och idag tänkte jag visa montern som Sara Widman döpt till Remake och precis som det låter var återanvändning den röda tråden .

 De fina stolarna och bordet var målade i vackra olika nyanser av Cuprinols fönster och dörrfärg Otroligt snyggt och det ska också vara en färg som ska bli extra hållbart . Jag fick faktiskt med mig två burkar av dess färger hem  och som jag tänkte måla  med i sommar .Vad vet jag inte än , men det finns en massa stolar på landet som ligger bra till.


Förutom de gamla möblerna som återanvänts och förnyats med färg , hittade man  de trendiga amplarna här. Minns hur jag förra året på möbelmässan tog mycket kort på just amplar och tänk nu börjar de verkligen inta våra hem.




Vad det stylats med mer och vilka färgkoder Sara och hennes team använt sig av hittar ni på  bilden längst ner i inlägget.
















.....
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar