26 april 2016

Snygga danska möbler från Handvärk.

Mycket vackra möbler med hög kvalité  från ett dansk företag som heter Handvärk får det bli bilder på i dagens inlägg. Jag hamnade av en slump på deras hemsida och tycket det var så mycket fint , och jag undrar om jag inte såg deras möbler på  Stockholms furniture fair ,  men jag kan ha fel. Handvärk som är ett nytt möbelföretag , startade upp 2015 , de tillverkar möbler i marmor, mässing och läder och med en tanke att det ska vara möbler som ska bli ännu vackras  med  åldern och kunna bli klassiska danska designmöbler .  







Jag kan  läsa mig till på deras hemsida att man kan se deras möbler på Illums bolighus nere  i Köpenhamn och har man inte väggarna förbi där kan man såklart klicka  in på Handvärkshemsida och titta närmare på kollektionen .Själv tyckte jag väldigt mycket om soffborden.

.......
Pernilla 

Bilder : Handvärk 

1 kommentar: